torsdag 23 juni 2011

Midsommarblues


Kylen är laddad med alkoholfri öl, dito vin och annan läskande
dryck. Massor med god mat och jordgubbar har vi också.
Inte går det någon nöd på oss, men jag önskar ändå av hela mitt
hjärta att vi kunnat vara i Hälsingland.

Om det funkar tänker jag mig att vi åker till Vallby friluftsmuseum
imorgon och tittar på dansen runt stången, där var pappa och
systrarna när jag var nyfödd.

Annars önskar jag er en trevlig kväll och ni som ev. ska ut och
åka långt: Ta det försiktigt i trafikkaoset!!

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ack ja, bebisen gör redan så att ni får anpassa er ;) hoppas det blir en kanonfin helg iaf! några små grodorna hoppar du inte va?!

IngelaMollly sa...

Förstår det Emma! Nu är det inte långt kvar, åh så spännande! Kramar!

Omentjej sa...

Beth: Haha, nej, inga små grodor. Men jag hoppade faktiskt lite i tisdags... :)

Molly: Kram!!