tisdag 7 juni 2011

Hos barnmorskan

Mina värden blir bara bättre. Blodtrycket var nästan
det bästa hittills och blodsockret lägre än sist.

Järnvärdet hade gått ned litegrann och för det ordinerade
BM en halv liter jordgubbar om dagen. :) Hon tyckte det
var så kul att få ge det receptet. Jag tar tacksamt emot!
Nu har halsbrännan gett sig (peppar peppar) så nu törs
jag äta igen.

Huvudet är ruckbart, alltså inte helt fixerat än. Krabaten
ligger med ryggen längs min vänstra sida och ansiktet
lite in mot min rygg. Magen fortfarande mitt på kurvan.

Hålligång kl. 23 varje kväll. Annars lite mer spridda skurar,
eller så håller jag helt enkelt inte koll för övrigt.

5 kommentarer:

Kikan sa...

Vad skönt att allt är som det ska. Min lillkille fixerade sig inte fören värkarna satte igång. Kram Kikan

Camillas dagar sa...

Så skönt med glädjande besked hos BM. :)
Kram och fira med massor av jordgubbar. :-D

Omentjej sa...

Kikan: Jag kan omöjligt tro att det är fyra veckor kvar... mm, jätteskönt att det bara ser bättre ut. Kram!

Camilla: Det ska jag göra!! Kram! :)

Anonym sa...

skönt att värdena var bättre. och jordgubbsordinationen var ju hur gullig som helst :)

Omentjej sa...

killmamman: Haha, ja visst är den! Tryckte i mig en liter igår, mums!!