måndag 14 december 2009

Tid för ro och stilla frid... (och fotmassage!)

Ja det är väl vad det borde vara.
4 dagar kvar på sista veckan innan jullovet.

Jag försöker att inte stressa, men jag har någon
slags inre panik jag inte vet hur jag ska rå på.
Det är något slags kontrollbehov. Jag drömmer
ofta mardrömmar om kaosartade jular, eller att
någon viktig tillställning (ofta mitt eget bröllop)
sker helt utan ordning. Att jag glömt passet eller
har glömt packa när jag ska resa någonstans.

Hur ska man få bukt med det?
Idag har jag i alla fall beställt några julklappar,
hoppas de hinner komma bara! =)

Men jo förresten, vet ni vad jag ska göra för att
koppla av? Jag och mellansyrran ska på fotbehandling
på lördag, vi har bokat in oss tillsammans så att vi kan
umgås lite under tiden! Det blir en perfekt start på
jullovet! En skön kväll önskar jag er, jag ska nog snart
krypa till kojs. Jag har ny kudde - igen! Tredje försöket
på kort tid och denna verkar lovande!

Inga kommentarer: