fredag 18 december 2009

Klappverkstad, fynd och härlig julhelg!


Mitt i all julklappsshopping gick jag till slut in och
kollade kläder åt mig själv. Jag har faktiskt knappt
gjort det på hela hösten (ingen ork!) - bra för plånkan.
Men igår gjorde jag allt ett litet fynd. En lila stickad
top med liten pärlkant för 50 pix. H&M förstås.


Här ser ni lite av vad jag gjort ikväll. Notera att
detta är under pågående verkstad, det är alltså
inte allt. Varje år blir det mängder till slut. Åh nej,
kom just på att jag glömt slå in en sak! Det största
paketet dessutom. Puh.


Har inte pyntat alls. "Kontorshörnan" är väl
det juligaste stället. Det räcker gôtt.

Har dessutom varit på ett nästan tomt köpcentrum
(!) sett På Spåret, ätit rökt sik och kalixlöjrom,
druckit iskall julöl och sett en stillsam film.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: