måndag 7 december 2009

Gokväll

Har sytt lite på en testduk ikväll.
Tittat på tv.

När ska jag orka något igen?
Det är skrattretande hur trött jag är och
hur mörkt det är. Man glömmer från år till år
(tur är väl det!) men som vanligt känns det här
som den mörkaste hösten hittills. :)

I helgen ska jag i alla fall vara hos mamma och
pappa och hålla på med lite julförberedelser.
Dessutom är det julmarknad på Tidö slott
(i stallarna nu för tiden) och det är alltid där
julgranen inhandlas. Den enda julmarknad jag
måste gå på.

Fick konstigt nog massor gjort på jobbet, men
jag är inte riktigt medveten om vad jag gör. ;)
Jodå, det är jag väl, men det känns inte så.
Det verkar vara det allmänna läget för jag har
fått så mycket konstiga frågor idag...
Konstiga frågor när man själv inte är helt på
hugget är så jobbigt.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och lägga mig i stället.

Förlåt att jag är så tråkig!!

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Men det är du inte, jag känner precis likadant och inbillar mig att det inte brukar vara så här illa ;-/

Miss M sa...

Är minst lika tråkig som du och säger precis som Molly, så här illa brukar det inte vara *BLÖ*

PUSS

fashionhaggan sa...

jag kännner igen det precis, det känns som om jag vandrar runt i en gråsvart sörja nu fr tiden, det är svart, sen blir det grått, sen är et svart igen och jag åker hem,,,,

Omentjej sa...

Molly: tack, och instämmer. :)

Miss M: Puss tillbaka, nu går vi i strejk mot mörkret tycker jag!

fashionhaggan: ja det är hemskt! Det är så mörkt att jag inte ser folk, jag som brukar ha bra mörkerseende. Undra på att man hellre stannar inne!!