lördag 5 december 2009

Familjemys

Igår var jag hos mellansyrran, det var bara hon
och jag och vi hade så makalöst mysigt.
Vi var båda jättetrötta så vi köpte pizza.
Såg den underbara filmen Miss Potter,

en film som gjord både för oss och alla andra som älskar
Jane Austen och liknande. (Stolthet och Fördom
i BBC:s tappning är en av de bästa serierna någonsin!!).
En positiv överraskning var att Renées brittiska uttal
var tusen gånger bättre än tidigare (Bridget Jones,
hemska tanke!).

Vi såg På spåret som får godkänt, men kändes aningen
forcerat. Men de slappnar nog av så småningom.

Vi avslutade kvällen med att se en hög avsnitt av
Sex & the City eftersom vi inte hade skivorna till Singstar...

Idag har jag varit hos mamma och pappa som hade bjudit
hem pappas moster (90 år i januari) samt pappas kusin
med man på kålpudding. Ingen gör kålpudding som min
mamma, men jag har faktiskt lärt mig jag med. =)
Vi hade så mysigt!!

Mindre mysigt var att sedan ge sig ut i ösregnet...
Jag har i alla fall haft en suverän helg så här långt.

Ikväll ska vi se Labyrinth med David Bowie som jag
nog inte sett på 15 år. Yay!


Jag hoppas ni haft en lika suverän helg som jag!
Otroligt avstressande! :)

Inga kommentarer: