lördag 24 oktober 2009

Cocktails & landet...

Igår var det dags för det årliga cocktailpartyt med jobbet som jag är med och ordnar. Det var jag, en tjej till samt 19 grabbar/män. Hade min lila kjol och min svarta topp med rynk upptill. Hallonmojito som välkomstdrink, mingel i karaokebaren, smarrig kyckling med salami, pasta, ruccola och gott rött vin. Sedan lite mer drinkar och därefter var jag redo att sussa gott.

Nu drar jag snart ut på landet och återvänder imorgon. Skall få lax med pressad potatis och romsås till middag. Mmm. =)

Vad gör ni idag?

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Det lät mysigt och du måste ha sett strålande ut =) Skulle gärna ha följt med för den där laxen och romsås som jag ääälskar.

Miss M sa...

DU var såklart festens medelpunkt Emma =) Ett under att du är singel, fast egentligen inte, EMMA ska bara ha det bästa, för det är hon värd =)
KRAM

Omentjej sa...

Molly: tack! Ska se om jag hittar ngn bild. Maten var fantastiskt god & idag fick jag älgstek. Mums!

Miss M: Inte singel, kanske inte har varit så tydlig med det? :) Men tusen tack för underbart fina ord, detsamma till dig!