måndag 5 oktober 2009

Mina fina bloggfavoriter...

Ja... blogglänkarna försvann också, men jag får ta tag i det senare "later" som ngn av hollywoodfruarna skulle ha sagt. Min favorit är flummiga Maria, jag tycker hon är helskön. Hon hymlar ju inte i alla fall, går med i bokklubben för mat, vin & skvaller och struntar i böckerna. Jag har aldrig varit med i någon, men jag kan ju tänka mig att det är huvudanledningen för ganska många. :)

Nu ska jag sova, godnatt go'vänner och alla jag inte känner...

3 kommentarer:

Miss M sa...

Älskar både Maria OCH din nya bloggbakrund =) den känns SÅ Emma =) Kram

Frida sa...

Haha, jag diggar också Maria! Hon är ju från Västerås!!

Omentjej sa...

Miss M: vad kul att höra! Ja, den passar mig fint... :) Kram!

Frida: Precis, vad finns inte att gilla?! ;)