fredag 9 oktober 2009

Oh happy day!

Det går faktiskt inte att vara på dåligt humör såna
här dagar! Så ljuvligt fantastiskt underbart väder!!
Himlen är sådär plågsamt blå och solen lyser så
bländande att det gör ont i ögonen. :)

Idag var en snurrig men jätterolig dag på jobbet,
hade bra och roligt lunchmöte, fick massor gjort
utan att bli stressad.

Nu ska ni få ett tips (kanske inget nytt) men jag
behövde presentpapper idag och hittade inget.
Tänkte att jag får ta ett A3-papper, men det kan
ju bli lite trist. Men, aha!, man kan ju skriva ut en
tjusig bild. Som den här jag tog i stugan för några
veckor sedan.

Nu väntar fredagsmys, har redan hunnit göra och
dricka en fusk-piña colada (skaka rom, ananasjuice &
röd mjölk med is, sila upp, blir härligt fluffig och god).

Förhoppningsvis får jag se The edge of love till
middagen som kommer bestå av biff, rotfrukter i ugn,
blandsvamp & sallad med getost, tomat & melon.
Till förrätt blir det skagenciabatta med kokt ägg & röd kaviar,
till efterrätt turkisk yoghurt med honung och valnötter.

Trevlig helg önskar jag eder alla!

2 kommentarer:

Frida sa...

Låter härligt! Jag har lekt ute i solen med S&S (tog en tidig eftermiddag), ätit hemgjord skaldjurspizza och nu myser vi framför Bollibompa. När S&S somnat kan det bli lite Ben&Jerry. Trevlig helg på dig!

Omentjej sa...

Frida: åh najsorama!! Tack detsamma darling! :)