tisdag 25 augusti 2009

Vad det blev till slut - samt H&M:s storlekar...

Det blev ju som sagt inget av mina planerade inköp,
men oplanerade inköp kan ju vara ännu roligare.
Jag råkade handla allt på H&M eftersom jag gick runt och
letade efter den vita tröjan, råkade hitta en massa annat på vägen.

En lång, grå, stickad väst t.ex.

En grå, stickad klänning med polokrage fick också följa med hem.

En snygg svart kjol med fin passform är ett måste, denna var dessutom väldigt skön att ha på sig.

Den här blusen hängde i provrummet, tunn, jätteskön och på rea. Oemotståndligt.

Är det någon mer än jag som tycker att H&M har helt vansinniga storlekar nu för tiden?
Vissa plagg är enorma och vissa är så små att man varken kan komma i sin vanliga storlek eller den över ens med våld. Så upplever jag det i alla fall, skulle vara intressant att höra vad ni anser.

(Bilder: www.hm.se samt mina egna)

2 kommentarer:

Frida sa...

TJusigt! Och jag håller helt med dig angående storlekarna!

Omentjej sa...

Frida: tack! Visst är det irriterande?? Morr. Visst skrev Hedgehog-Sara ngt om det en gång?