måndag 2 mars 2015

Rosa toner

Jag har funderat på att ha temaveckor på instagram. Färgtema. Jag testar med en oplanerad färgtemadag på bloggen i stället.

Den rosa högen med hårvård och doftljus är en prenumerationsgåva som kom häromdagen. Jag behövde ändå nytt shampoo så varför inte. Att det var en fröjd för ögat att öppna paketet gjorde inte saken sämre. 
Hoppas det är bra hårvård nu också... ;)
Igår var det kalas för Fias minsta kusin som fyllde två år. Vilken underbar ålder det är! Som vanligt bjöds vi på god mat & god tårta. Jättemysigt kalas, fint att hänga med min älskade familj.
Fia hade kaninklänning och fjärilsbyxor som hon fått av mormor & morfar.
 Kalas och övernattande storkusiner tog visst knäcken på Fia för imorse sov hon till 9.45. Skönt. :D 

Dagens sista rosa: jag fick ljuvliga tulpaner av mamma igår. Tack!!

Inga kommentarer: