söndag 8 mars 2015

Hjärndimma

Det höll på att bli ett utförligt gnällinlägg, men jag nöjer mig med att konstatera att livet som småbarnsmamma för mig är lika med konstant hjärndimma. Sömnbrist är väl den största orsaken.

Det som är värst med detta är väl att jag smider en himla massa planer men de flesta av dessa planer sätts aldrig i verket. Något jag faktiskt har tagit mig i kragen och fixat är att fota och lägga ut plagg på tradera. Det rör sig inte om några mängder, men ändå en gammal surdeg som jag gjort något åt.

Alla små steg känns som en jätteframgång i nuläget. Hurra för mig!
Och hurra för min mor som passande nog har namnsdag på kvinnodagen, ett finare exemplar är svårt att hitta! :)


1 kommentar:

IngelaMolly sa...

Åh, jag minns de där småbarnsåren som de var igår..Jag tycker du verkar klara det galant, sömnbristen, som ofta ingår i paketet, är dessvärre inte så mycket att göra åt..;-)
Kram
Ingela