lördag 28 mars 2015

Jag & katterna & brallorna

Jag blev nyligen vän med en gammal granne/dagbarn/barndomskompis på facebook. Hon var väl mer syrrornas kompis eftersom hon är några år äldre, men vi har en stor del i varandras uppväxt. Hur som helst bildkommenterade hon på en tråd som egentligen handlade om att Kalle blev ett halvår. 

Hon skrev att bilderna var från när vi hälsade på i Småland (jag var ungefär 1 år) samt att "Verkar som du gillade katter :)". Hon skulle bara veta... :)

Jag älskar katter, har alltid känt att jag har ett speciellt band till katter och det är inte bara jag som känner så. Hos mormor kunde jag locka till mig även de vildaste vildingarna, främmande katter kommer ofta fram till mig. Därför var det extra kul att se att det där med katter var lika aktuellt när jag bara var ett år. :)


Favorit i repris: Fia i samma brallor som jag har på bilderna ovan.

Inga kommentarer: