onsdag 24 juni 2009

Soundtrack för en drottning


Den här skivan ska jag köpa. Helst idag.
Har lyssnat en del på Dustin O’Hallorans musik
på Youtube, men det blir så träligt att lyssna där.
Jag vill ha skivan. Opus 36 är vackrast.

Ibland när jag får för mig att jag vill ha något så
får jag panik och bara MÅSTE ha det på en gång.
Sjukt, man har klarat sig bra förut och så får man
bara en fix idé. Jag antar att jag inte är ensam? ;)

Hela låtlistan finns bl.a. här.

(Bild lånad från www.ginza.se)

3 kommentarer:

A & Lilla P sa...

Underbar skiva!
Och underbar film!

Miss M sa...

Nej, du är absolut inte ensam, jag är precis likadan =)

Du har något att hämta på min blogg ;) igen !

Omentjej sa...

A & LillaP: Verkligen!! Måste nog se den igen snart. Vilken fin blogg du har! Jag lägger till dig i min lista! =)

Miss M: Tack fina du!! Nu lyfte min dag vill jag lova! Kram!!