onsdag 10 juni 2009

...

Sänkt idag = stängt idag.
Feber och värk. :(

8 kommentarer:

Frida sa...

stackars! krya på dig.

IngelaMollly sa...

Din stackare! Krya på dig =)

Miss M sa...

Poor Emma *skickar över en bra tjejfilm, en varm filt och något gott att mumsa på genom cyberspace* KRAM

anna sa...

stackare, hoppas du kryar på dig snabbt!

IngelaMollly sa...

Tack vännen! Var hittar jag ett sådant paraply?

IngelaMollly sa...

Hittade ett kvar på Clas Ohlsson, tack för tips =) Hoppas du mår bättre!?

S sa...

Hoppas du blir bra snart igen! Jag kan tänka mig att din kropp varit inställd på en massa den senaste tiden och nu slappnade du av. Då blir det så där för mig!

Omentjej sa...

Alla: tusen tack för all omtanke, det värmer!

Frida: tack gulle! (tycker lite synd om mig själv =)

Miss M: toppenfilm, tack! ;)

Molly: härligt! Börjar kännas lite bättre. Varmt ute blev det också!

anna: tusen tack!

S: Tack! Mm, verkar mkt sannolikt..