tisdag 2 juni 2009

I söndags


var det Roll Out på Hässlö i Västerås.
Västerås flygande museum anordnade och
det var x:e gången jag var där. Härlig tradition
och flygintresset har jag fått av pappa. Han har
förresten börjat jobba där som guide!! =)
Jag har varit på flygdagar på de flesta flottiljer
vi har (vissa av dem nedlagda nu). Det är en
speciell atmosfär och jag älskar lukterna och ljuden.

I år var det verkligen lyckat, inte minst med tanke
på vädret! Fick en rejäl färgdos! Underbar show också.
Här JAS 39 Gripen i luften.

Firade mamma med en dammvippa av
strutsfjädrar samt en bok om orkidéer.

Dammvippa låter kanske inte så glamouröst,
men de är verkligen fina. Inköpt på Färna
dessutom. Känns lyxig att använda.
Nu ska jag återgå till mitt amöbastadie som inte
riktigt vill ge med sig... =)

Inga kommentarer: