söndag 21 juni 2009

Happy birthday to me

Sommarsolstånd...

och min födelsedag.
Jag har fått massor av presenter! Allt presenter
kan användas för antingen avkoppling, njutning eller
för att göra mig fin.
Spikmattan (som jag tyvärr inte provat då den var trasig)
ser jag verkligen fram emot att prova. Handduken mamma
vävt och själv designat är fantastiskt vacker.
HasseåTage-boken, en bok om borgar, fina viner, väldoftande
krämer, tidningar, hårtork & hårborste (hett efterlängtat).
Tjoho vad jag är glad och nöjd!
Grattis till mig! ;)

6 kommentarer:

Frida sa...

Grattis i efterskott sötnos, hoppas du hade en fin dag!

Omentjej sa...

Frida: Tack raring! Jag hade en toppenfin dag! Äntligen kom solen tillbaka! =)

Miss M sa...

Åh grattis allra sötaste Emma *kramar*

S sa...

Äre sant? GRATTIS!!!

anna sa...

Grattis! Du får en Bowielåt av mig!

Omentjej sa...

Miss M: åh tack allra finaste Malin! Kramar tillbaka!

S: Helt sant!! :D Tack!!

anna: Haha, tack! Jag väljer såklart Life on Mars. ;)