tisdag 13 september 2011

Dagens outfit


En glad Fia i body från Kappahl/newbie och byxor från babyGAP.

Kritstrecksrandiga med riktiga fickor och spänne bak. :)

Snygga koftan i stl. 62.

Glad mamma och hungrig bebis, strax efter detta blev det skrikfest.

Kära nån vilket bra humör jag är på! Jag känner mig så
lyckad som varit huslig idag. Tvätt och disk igång, stek i
ugnen och dessutom har jag påbörjat en kaka.

Dessutom tog jag det där eländiga samtalet som jag
undvikit i ungefär en månad, haha (det är någon
försäkringsrådgivare som vill komma hit för det är
ju livsviktigt med rätt barnförsäkring! Haha.
Tur då att Fias farmor vet allt vi behöver veta. :)

2 kommentarer:

Miss M sa...

Men det är livsviktigt Emma ;)
Vi har Trygg Hansa med allt extra, ifall något skulle inträffa! Elsa är ju det värdefullaste vi har =)

Fia är ursöt i sin strl 62 kofta <3

KRAM

Omentjej sa...

Miss M: Vi har också en jättebra barnförsäkring, klart man ska ha det! Men de är ju för roliga de där säljarna... :D
KRAM!