lördag 20 november 2010

Tack Molly!



Jag har blivit utmanad av finaste Molly!

Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg.
Tacka och länka den som du fått utmaningen av.

Skriv 7 saker om dig själv.

Skicka vidare awarden till sju personer.

Tack söta Molly, vad glad jag blir!

Sju saker om mig

1: Jag älskar fullkornsvälling, min farfar var likadan

2: Jag har pluggat på högskola/universitet i 5 ½ år

3: Rappakalja är mitt favoritbordsspel

4: Hemgjord pizza = tonfisk/champinjoner, alltid

5: När jag var liten gjorde jag "bäddningar" i hela huset åt mina
gosedjur och dockor. Ingen fick röra dem. Sorry för det. :)

6: Jag vill ha en katt. Det vill inte D.

7: Jag älskar att gå i skogen

Jag skickar inte denna vidare eftersom jag tror att alla i
min lista nyligen har fått den, men jag tackar ödmjukast
för äran! :)

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Tack själv, du är en så himla fin person. Kram!

Omentjej sa...

Molly: Åh tack, detsamma! Kram!