tisdag 9 november 2010

Sent ute...

När vi kom till granngården för att köpa snöskyffel
bara skrattade killen åt oss. Men hallå, har folk inget
bättre för sig än att springa och köpa snöskyfflar
hela dagen? Jobbar inte folk? Morr. :)
Tur att mamma och pappa bor nära, blir det nödläge
får vi tassa över och låna.

D ska ut & åka ikväll, är man hockeytokig så är man
tydligen (de spelar i Kungsör på tisdagar, 5 mil bort).

Min plan är: mysa med film (The Holiday), äta satsumas,
pepparkakor och dricka julmust. :) Får se om jag håller
mig vaken...

Sen vill jag hemskt gärna se Slottsliv ikväll för det
är Fullerö som ska besökas. Men jag kanske spelar in
i stället.
Mamma förresten: Grönsöö har varit, ni får komma hit
så kan vi se det tillsammans.

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Jättemysigt, jag har också fått värsta julkänslorna och har en äkta hälft som ligger här och snarkar jämte mig ;-) Kram!

Librarybeth sa...

Åh, vad mysigt det var att läsa i fatt här hos dig, värsta julmyset tycks ha drabbat dig! Mitt kommer vad det lider, ska bara ha ett kök först haha. :D psst snyggsnygga garderobsvärmare!!!!

Camillas dagar sa...

Va?? Fullerö utanför Uppsala? Det är ett av mina favoritställen. Måste kolla repris i så fall.

Omentjej sa...

Molly: Haha, mysigt!

Librarybeth: åh jag vet hur det är med kökskaos, håll ut bara! =) Kram!

Camilla: Kolla TV8 play!