onsdag 10 november 2010

Jul jul

Åh vad mycket julfint de har på Åhléns.
Måste dit och införskaffa lite, t.ex.
två julkuddar till soffan, en sån där söt
liten tomte & några röda små tomtelyktor.

Jag vill även ha en riktigt fin krans.
Skulle helst vilja göra en själv men jag
vet att tålamodet kommer tryta och risken
finns att allt åker i väggen när jag ger upp.
Nästan alla färdiga kransar ser för täskiga
ut, det är små fula plastäpplen och grälla
klockor på. Hm, det får nog bli en tur till
Panduro trots allt...

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Jag känner att jag börjar bli julstressad....

Camillas dagar sa...

Nu då vi fick en massa snö i går, fick jag helt plötsligt jul- och adventskänslor jag också! :-D
Åhléns har mycket fint till hemmet. Extra roligt för er att fixa och pynta till första julen i huset. Mys liksom!
Kram!

Omentjej sa...

Molly: haha, nej, koppla av och njut av att det är lånht kvar! =)

Camilla: Ja verkligen! Blir nog en dyr jul det här! =) Kram!