onsdag 17 november 2010

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har min familj. Jag har min sambo.
Och så har jag J. De är mina bästa vänner.

J och jag lärde känna varandra när vi började skolan,
närmare bestämt för 26 år sedan.
Vi lekte jämt, var alltid hos varandra, på helgerna
sov vi över. Jag har hälsat på och bott över hos så
gott som hela hennes släkt och hon var med i vår stuga.
Vi bodde två kvarter i från varandra, gick i ridskola
tillsammans och gick i samma klass från ettan till studenten.

J har alltid funnits där och hon är så självklar, som
en syster. Det är skönt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle dig :) /J

Linda sa...

Sweeeeet!! =)

Librarybeth sa...

Friends! det är fina grejer det!!!

Omentjej sa...

Alla: Vänner är alla tiders! Jag är lyckligt lottad med många finfina vänner!

Camillas dagar sa...

Jag har min S och utan henne vore världen mycket mer tråkig! ♥

Omentjej sa...

Camilla: Skönt med fina vänner! =) Kram!