lördag 1 maj 2010

Undrar om jag dog?

Jag drömde hela morgonen och hade jättesvårt att
vakna. Bl.a. drömde jag att jag befann mig på övervåningen
i ett hus som ägaren satte eld på med en glödgad eldgaffel
sedan det visat sig att hans återuppståndna flickvän var
djävulen...

I alla fall, röken började bolma, jag skulle försöka samla
ihop mina saker, men jag blev väldigt omtumlad och fick
svårt att andas. Jag tänkte i drömmen att det här kanske
är på riktigt. Undrar om jag dör nu?

Men jag vaknade, fick ägg och bacon och tomat och löste
melodikrysset och nu är det maj och puh...

Ha en bra dag!! :)

5 kommentarer:

Petra sa...

Skönt att det bara var en dröm. Ha en bra dag. Kram

Anna sa...

Aahh.. vilken hemsk dröm!

Fru Venus sa...

Tuff början på dagen och månaden...:-/ men ha en fortsatt bra dag!

IngelaMollly sa...

Tack och lov! =)

Omentjej sa...

Petra: ja, puh... :) Kram

Anna: Ja usch, välkommen hit! =)

Fru Venus: Tack, det blev bara bättre och bättre! =)

Molly: Verkligen. :)