måndag 31 maj 2010

Gissa vad?

Det är dåligt med uppdateringar och det kommer
nog vara så en stund framöver.

Idag träffade jag mäklaren och senare kom fotografen.
Massor med bilder på min lilla lya.
Fasen, jag skull ha tagit med kameran och lagt upp lite
bilder här, men minnet är sämre än någonsin nu.

Dessutom är jag tröttare än någonsin, det blev
ingen mat idag heller pga att jag var så uppstressad
över mäkleriet. Jag måste skärpa mig, jag kan inte
bli så stressad och nervös över allt.

Nåväl, ikväll fortsätter vi städa och jag måste jobba lite.
Vi hörs mina vänner!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Usch, det är jättejobbigt då man har en massa saker på gång, och det är ju inte små saker för dig heller direkt!
Lycka till med lägenhetsförsäljningen.
Kram!

Petra sa...

Försök att bara vara rädd om dig!

Librarybeth sa...

Vi hörs när du har tid! Ta det lugnt med städ och allt!!!

Omentjej sa...

Camilla: Vad gullig du är, kram!!

Petra: Tack raring, kram!

Librarybeth: Tack kära du, kram!