fredag 7 maj 2010

AWx 2

Jäklar vad kul vi hade igår!
Nu är jag vansinnigt trött men det är det värt!

Jag lämnade hemmet 6.30 igår, jobbade på och
checkade in på hotellet i World Trade Center i storstan.

Hann vila pyttelite (20 min?) sen traskade vi (jag & syrran)
till Fridhemsplan där vi mötte upp finfina kollegan som
är så lik mig i sättet att det är inte klokt!! Vi har två kollegor
som är som systrar, och vi är tre riktiga systrar som jobbar
tillsammans. Har vi det bra eller?
(Det uppväger ganska mycket som inte är så bra...)

Tapas, barbesök och så vansinnigt roligt!

Prommade tillbaka.

Efter en hel dag i nya skor (de bruna från i påskas) var det väldigt
skönt att ta av dem. 6.30 - 22.30 (ca) är hyfsat lång skotid.

Hur som helst... efter jobb på kvavt kontor på söder såg vi så
fram emot att komma hem. Vi hade en halvtimme på centralen men
höll ändå på att missa tåget, eftersom SJ inte behagar skylta!!
(Spår 19b, en utmaning, I tell you!!)

Nåväl, efter hemfärd i trappa (vill inte tänka på allt snusk som
fastnade i byxbaken, men gör det ändå) så ko m vi äntligen hem.

Förbi hemmet, lämnade de astunga väskorna, försökte dölja
ringarna under ögonen igen, prommade till AW-puben. Pubbade.
Vidare till flashigaste drinkbaren. En Bloody Mary och sen gav jag upp!

Jag ville så gärna stanna, så trevliga snubbar (jag + 6 kollegor), men
jag var och är så trött. Jag traskade hem vid åtta. Sen har jag bara
dumglott på tv.

Imorgon åker vi till Färna & myser.
Godnatt! :)

Inga kommentarer: