torsdag 27 maj 2010

Tobacco!

Vi vann budgivningen.
Kontrakt skrivs imorgon.

10 kommentarer:

Fru Venus sa...

Wow!! Grattis!! Får man se huset?

Omentjej sa...

Fru Venus: Tack!! Kolla längre ner, under inlägg huset. Men jag kan länka i detta inlägg också. =)

Omentjej sa...

Fru Venus: Aha, sidan är borttagen. Bilder kommer!

Frida sa...

grattis, fy tusan så coolt!!

Frida sa...

skönt att jag kommer hitta hem till dig!

Anonym sa...

Grattis!!! From augusti lovar jag att komma och hälsa på varje gång jag är i Västerås:) Å vad kul!!! Kram J

Omentjej sa...

Frida: Tack, det känns jäkligt coolt! Ja haha det är ju hur bra som helst, bra grannar får jag ju också. ;) Kram!! Välkommen from augusti!

J: Tack! Jippi, ja det känns verkligen superkul! Kram!!

S sa...

Coolt! Vuxet! Fantastiskt roligt!

Pia Wester sa...

Stort grattis!

Omentjej sa...

S: Ja, ja och JA! :D

Free Fashion Pia: Stort tack! =)