måndag 17 augusti 2009

Måndag igen, skolstart och IKEA

Måndag morgon…
Känns bättre än förra veckan, men helgen hade gärna
fått vara några dagar till.
Idag är det skolstart. Lillfia börjar tvåan (!!) och lilla L
börjar 0:an (!!). De blir stora så fort!

Det blir en sväng till IKEA efter jobbet. En växt ska inhandlas
(erbjudande nu). Kanske en sån här:

Vill helst ha en vit kruka, men de här vara ganska läckra,
så vi får se…



Ska spana på lite annat också. Väldigt länge sen jag var där, så det ska bli riktigt kul.

4 kommentarer:

S sa...

Det har börjat klia i min IKEA-nerv också!

Omentjej sa...

S: Då är det inte mycket att göra, enda boten är ett besök! :D

Unknown sa...

Önskar jag kunde säga att det var längesen jag var på ikea också... men nej. Var där i lördags och har varit där ganska ofta de senaste månaderna:)

Omentjej sa...

Johanna: haha, kan tänka mig det... =)