måndag 3 augusti 2009

Semestershopping

Nu är jag tillbaka i mitt älskade Hälsingland sedan
igår kväll. Här funkar uppkopplingen lite bättre,
så jag tänkte visa upp mina inköp. Jäklar vad jag
har shoppat!

Rosa flipflops från Reebook för 15 pix innan Sundsvall.
I Umeå köpte jag en klänning, Red label.
I Hedemora blev det två slappartröjor.
Sedan kom stora shoppingdagen då
vi besökte Lager157 i Sågmyra.
Halsdukarna kostade 20 pix stycket.
Jeans från Wrangler och slapparbyxor.
Ribbade baslinnen för 40 kr styck.
Tröjor från Lee och Wrangler.
Linne från Wrangler och tröja från Velour.
Å så skorna då. De vita köpte jag i Luleå,
Aerosoles, supersköna. De bruna köpte jag
på Scoretts outlet i Sågmyra och invigde i lördags.
Köpte även ett par blå vanliga tygskor i Borlänge,
hela 60 riksdaler fick jag ge för dem.
Anledningen till att jag sitter inne och bloggar?
-Gråväder, men snart går jag ut igen! =)

5 kommentarer:

Miss M sa...

MEN, du skulle ju tagit med mig till Lager 157 ;) Kolla in vilka grymma fynd du gjort *avis*

Njut av ditt älskade Hälsingland nu =)

IngelaMollly sa...

Jeez vilka fina fynd du gjort Emmis! =)

Frida sa...

Inte dålig shopping! Själv har jag knappt shoppat nåt under semestern. Bra för plånboken ;)

anna sa...

vilak fynd, du har ju i stort sett fått grejorna gratis kan man säga!

Omentjej sa...

Miss M: solly! ;) Jag vet, nu har jag verkligen laddat med tröjor! Tack, jag njöt som en tok! =)

Molly: Tack! Väskorna räckte inte till när jag skulle hem. =)

Frida: Åh, smart drag, min plånbok är lite ledsen nu, men det går väl över... ;)

anna: Tack! Ja, det kan man nästan säga. =)