onsdag 25 mars 2009

The girls are back in town!

Det var en superbra dag i Göteborg igår. Avslappnat och
produktivt. Jag brukar alltid få ont i huvudet på vägen hem
men inte denna gång.

Lunchen var hemsk. Halvrå lax som smakade sjöbotten, blä.
Men moset till var gott, smaksatt med fänkål.

Idag mår jag emellrtid inget vidare. Kunde knappt ta mig upp
imorse och nu känner jag mig "sur i huvudet". Sådär som det
kan kännas när man är eller håller på att bli förkyld.
Det värsta är att jag har massor att göra men jag kan knappt
läsa och förstå ett enkelt mail. Nu ska jag ta en Ipren.

2 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Välkommen i klubben! precis så där jag har känt mig några dagar nu...=inte kul! ;-(
Hoppas du hälsade Gbg från mig? ;-)

Omentjej sa...

Jajemän, jag hälsade! =)
Nej fy tusan, det är hemskt att känna sig så hängig. Hoppas du kryar på dig fort! Allt tar tusen gånger längre tid idag bara för att jag är så seg i kolan.