fredag 27 mars 2009

Dubbelterror

Hm... det är "halvstora" flyttdagen på jobbet idag, dvs. dagen då vi officiellt flyttar ihop oss från 3 till 2 våningar i väntan på flytt till flong nya lokaler i maj. Flyttljud + ständigt tjatter i fikarummet i kombo med nämnda huvudvärk blev för mycket. Jag bestämde mig för att fortsätta hemma. Hem, sätter igång, och vad händer? Flyttljud. Igen! U-hu. Här låter det som konstant åskmuller. Ack ack, det är väl bara att stå ut och återigen tänka på att det är FREDAG!! Kram alla sötnosar, jag pyser iväg i helgen men om jag hinner/orkar gör jag några tidsinställda inlägg...
Trevlig helg!

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Hoppas du känner dig mindre låg nu och får en riktigt härlig helg och tack! =)

S sa...

Trevlig Helg tillbaka!

Omentjej sa...

Båda: Yes, jag mår finemang efter en lugn & skön helg! Kram!