fredag 13 mars 2009

Dagens klänning



Det är med sorg i hjärtat jag visar dagens klänning...

Jag blev blixtförälskad i denna turkosa dröm med och köpte
den från Rambergs vintagebutik för 1200 kronor.

Tyvärr tyvärr tyvärr kom inte klänningen och mina höfter riktigt
överens och jag skickade tillbaka den. Något jag ofta ångrar för jag
hade gärna behållt den ändå bara för att den är så vacker.

Mamma har berättat att jag bara skulle ha ett halsband när jag var
liten. Men jag skulle tydligen inte ha det på mig & när mamma
frågade vad jag skulle ha det till blev svaret: "jag vill ha det att
känna på".
Det är väl lite detsamma i det här fallet, jag hade velat ha den att
titta på! Apropå känna så fick jag med mig en liten pälsbit från
mamma igår, den lena lilla lappen ska jag ha att känna på när jag
är stressad eller orolig, tänkte jag i alla fall... =)

Inga kommentarer: