måndag 29 augusti 2011

Min man, han kan han! :)

Min älskling är den som lagar mest mat i det här hushållet och sedan Fia kom lagar han all mat. Fatta hur bra jag har det! När han börjar jobba igen ska jag börja hjälpa till, det lovar jag!

Alldeles nyss gjorde han sin första bearnaisesås och lyckades så klart perfekt på sitt första försök någonsin.

Häromdagen kom jag hem från prommis med Fia till grillade lammkotletter, bakpotatis och grekisk sallad.

Idag gjorde han äppelpaj som var galet god.

And the list goes on...

Jag är galet bortskämd och så stolt över min lilla familj!

4 kommentarer:

Fifi sa...

De första tre veckorna efter att Elly hade fötts gjorde Niklas precis allt. Han handlade, lagade mat, städade osv och jag satt bara på soffan och ammade Elly, helt utslagen.

Omentjej sa...

Fifi: Vilka underbara män vi har, för det är nog verkligen inte alla som har det som vi. Guld värt!

Camillas dagar sa...

Har sagt det förut... jag är så avundsjuk. :/
Finns det såna män? Som bakar äppelkaka???
Har han inga nackdelar? ;)

Omentjej sa...

Camilla: Han är perfekt! :D