tisdag 9 augusti 2011

BVC idag


Jodå, hon får fortfarande plats på kudden.

Vikt: 3780 gram (vi har slutat helt med ersättning)
Längd: 53 cm (växt 3 mm på 2 veckor, hm...)

Fia fick massor med beröm för att hon är så vaken & hänger
med så bra. Hon såg mig på långt håll och det var Åsa på BVC
väldigt impad av. Hon häpnade dessutom när jag berättade
att Sofia vridit sig 180 grader och tagit sig fram 20 cm när
hon låg på mage igår (hon tog sig 20 cm framåt när hon var
en vecka gammal). :) Mamman och pappan spricker nästan
för de är så stolta över sin lilla dott!!

3 kommentarer:

Miss M sa...

*ler igenkännande* Vet precis vad du menar! Spricker nästan av stolthet varje dag! men måste erkänna att jag är impad av hennes styrka, 20 cm liksom! WOW! Den damen kommer ta sig fram i livet <3

Camillas dagar sa...

Så söt och så duktig hon är! :) Njut av varje minut.
Roligt att du är tillbaka på bloggen igen. Har saknat dina inlägg och kommentarer!
Kram!

Omentjej sa...

Miss M: Haha, ja, hon på BVC sa ngt i stil med att henne kommer vi få hålla i... Det är helt förunderligt att följa de små livens utveckling, och sväller av stolthet gör man som sagt för jämnan. :) Kram!!

Camilla: Mm, jag njuter verkligen! Tack, det värmer! Än så länge blir det ganska sporadiskt, och jag har jättesvårt att hinna kommentera hos er, men jag ska bättra mig. =) Kram!