torsdag 2 december 2010

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag väljer min 25-årsdag.
Det var midsommarafton 2002. 8 grader varmt.
Men jag var nykär och lycklig och jag fick så fina
presenter. Vi åkte in en sväng till Bollnäs med
syster + man och på kvällen blev det såpass fint
väder att vi kunde ha klänning & blomsterkrans.
Det var ingen extravagant födelsedag, men den
var väldigt fin.

Fast jag måste nämna min 18-årsdag (det var inte
precis på dagen) då ett gäng vänner kidnappade
mig. Jag fick ögonbindel hemma och de tog inte av
den förrän vi befann oss på Djurgården där vi hade
picknick med bubbel & jordgubbar. Sen gick vi på
Gröna Lund och hade alldeles förträffligt roligt.
Det var nog senast jag åkte karusell.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Det låter som alldeles fantastiska födelsedagar. ♥

Omentjej sa...

Camilla: Ja det var det! För att inte tala om när jag fyllde 5 & fick min alldeles egen Sindy! =) Kram!!