måndag 6 december 2010

Award


Jag har fått en dubbelaward från fina S, tack!

Spelregler för Cherry on top award:

1. Tacka den person du fick den av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker som du gillar, med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Tre saker som jag verkligen gillar:

1. Böcker
2. Valnötter
3. Historia


Spelreglerna för Beautiful blogger-awarden går ut på att lista sju saker om sig själv och skicka uppgiften vidare till andra bloggare.

Sju saker om mig själv (med risk för upprepning)

1. Älskar gamla kyrkor, lugnet i skönheten i dem
2. Saknar verkligen den gamla original-wasamackan med cheddarost
3. Föredrar ofta att tänka på saker jag vill göra framför att göra dem
4. Hade en blogg för flera år sedan som jag tyvärr ganska snabbt glömde
namnet på, skulle vara kul att se vad jag skrev. Den levde nog inte länge.
5. Kan göra en grym choklad/kaffe milkshake, men det var flera år sedan sist
6. Hade Bamses adventskalender varje år till jag var... 25 kanske. Hade så svårt att släppa den traditionen. :)
7. Älskar sakral musik, tänk körmusik på engelska kungabröllop

Jag ger denna vidare till Miss M, Camilla, Free Fashion Pia, Att ha det gott och Librarybeth

5 kommentarer:

Pia Wester sa...

Tjoho, tack för den :-)

Camillas dagar sa...

Tack så mycket! :) Ska klura lite... ;)
KRAM!

Miss M sa...

Tack sweetie, its done =)

Librarybeth sa...

Åh, tackar ödmjukast men jag har nyssens svarat på den delen vad gäller 7 saker om mig själv!!! :)
Min "cherry" var 3 favvoförfattare dock.... så jag kanske borde fundera på 3 saker jag gillar...

Omentjej sa...

Alla: Det är jättekul med awards men i perioder går det nästan inflation i dem. :) Anyway: alla mina bloggvänner är värda alla awards.