onsdag 22 september 2010

Nya klänningar, m.m.

Dagens look: skolfröken från 70-talet.
Polo, trikå, uggla.

I fredags: hemgjord pizza.
Daniels variant med musslor, räkor, crabfish.

Min med tonfisk & champinjoner. Det måste vara
konserverade, och detta är den absolut godaste
pizza jag vet. Ännu godare kall.

I lördags: Daniel kom hem med rosor :)
(röda, fast de ser rosa ut).

Igår: Köpte jag en grön 70-talsklänning som
passar till vintern. Känner mig som en tomtenissa.

...och en svart silvrig som var svår att fota.
Jag ska ha ngt under när jag använder den.

Denna funderar jag på att ha på jobbets 25-årsfest
på lördag, Jag tycker den är cool, och den sitter bra.
Skönt fall i tyget. Men jag måste göra ngt åt
halsringningen, den är inte riktigt bra.

Kan jag ha den tror ni? Med svarta tunna
strumpisar & svarta (el röda!) skor?

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Supersnyggt!!! och vilken läcker 70-is klänning!!! Me like!! Testa med vår vän ugglan till! Toppensnäcka!!!

Camillas dagar sa...

Du måste vinna pris i antal klänningar du. Herregud så många du har. Jättefina hela bunten i alla fall.
Mysigt att få rosor, det var flera år sedan maken lyxade till det och köpte blommor. Tråkmåns...
Pizzan... muums!
Kram på dig!

IngelaMollly sa...

Fina fina du, bra att du inte tar åt dig lika mkt som jag gör ;-/ Kram!

Omentjej sa...

Librarybeth: Tack! Ja ugglan till 70-is måste ju bli kanon!

Camilla: Blommor är underbart att få! Haha, ja jag har nog några stycken. Brjade räkna en gång men hade inte allt samlat då... Kanske ska göra ett nytt försök... Kram!!

Molly: Tack! Jag försöker, men nog gör det ont innerst inne ändå. Jag förstår inte varför vissa är så elaka. Kram min vän!