torsdag 16 september 2010

För 10 år sedan

Jag antar Saras utmaning att visa en 10 år gammal bild.

Så här såg jag ut då. Efter en hel barndom med
kortkort hår hade jag sparat och sparat och sparat.
Inte förrän ett par år senare rök det mesta av längden.
Här var jag lite deppig för en kille hade dumpat mig
på ett väldigt ovärt sätt. Hm, bilden är nog 9 år när
jag tänker efter, men den får duga ändå.
Mitt första syskonbarn var en liten skrutt och
bilden passar för övrigt väldigt bra in i randiga veckan!

12 kommentarer:

Malla sa...

Kul med "gamla" bilder :)

Sara sa...

åh - vad långt hår du hade. Min dröm är långt och fint hår, men jag har för tunt och mesigt för att det ska kunna bli ens lite snyggt :)

Petra sa...

Härligt med gamla bilder.

Omentjej sa...

Alla: Ja, vad nostalgisk man blir! Mitt hår är också tunt, som babyhår, så fast jag har mängder med hårstrån så blir det bara en råttsvans när man samlar ihop det.

Frida sa...

fina du! har du inget gammalt kort på mig, jag är så dålig på att hitta mina...

Omentjej sa...

Frida: Kan ta med ett album till jobbet & scanna imorgon! =)

IngelaMollly sa...

Lika söt som alltid!

Omentjej sa...

Molly: Tack fina du! :)

Camillas dagar sa...

Vilken rolig utmaning. Du är dig lik i ansiktet, men som sagt inte i frisyren.
Kram!

Omentjej sa...

Camilla: Ibland saknar jag det långa håret, men jag orkar inte spara ut igen. Kram!

Librarybeth sa...

Du ser ut att vara dig lik så när som på val av frisyr! Fin!

Omentjej sa...

Librarybeth: :)