måndag 27 september 2010

Vilken fest!

Wow, vilken fest! Jag hade så fantastiskt kul!
Upp 4.45 lördag morgon, bussen gick kl. 6.00.
Lunch, konferens, fritid, foto, mingel, middag, party!

Vi på vår avd. bodde i ett eget hus, "J C Stevens" som
var så underbart fint, flott, fräscht att vi inte ville åka
därifrån! Vår fritid tillbringade vi i vårt eget vardagsrum
med prat och lite vin, så mysigt!

Jag kan inte hejda mig utan bombarderar med
bilder från huset!

Hallen.
Takfönstret.

Jag bodde på övervåningen.

Kök/konferensdel.


Mysiga vardagsrummet!
Möblerna är visst från Newport.

K's rum.

L's rum.

Här bodde jag.
Efter middagen uppträdde vårt eget band och från
den stunden befann jag mig till största delen på
dansgolvet till de stängde nattklubben kl. 3.00.
Vi hade Colin Moon som moderator och underhållare.
Jag har läst hans böcker om Sverige och svenskarna
och jag tyckte de var väldigt roliga. Han har även
skrivit en hel del roliga krönikor.
Bäst av allt var att min D, som inte var med (festen
krockade med hans kompis 30-årsfest) - fick pris!
Första gången det delades ut medarbetarpriser och
D fick för bästa laganda. Jag är så himla stolt!! :)
Buss hem kl. 11 igår, tillbaka i stan vid fyratiden.
Igår blev det pizza och film.

5 kommentarer:

Petra sa...

Jag dör vilket hus. Så roligt att det blev lyckat.
Kram

Camillas dagar sa...

Där vill jag också bo! Jämt!
Jag blev inspirerad till att slänga in lite mer färger i vårt hem.
Smakfullt, roligt och coolt!
Grattis till din D också. :)
Kram!

Librarybeth sa...

Wow, vilket ställe!!! Jag glodde förstås på köksbilden extra mycket!!! Lyckade fester kan man gotta sig åt länge efteråt.... ha en bra arbetsvecka nu!

IngelaMollly sa...

Men wow vilket hus! Där vill jag också bo ju...Kram!

Omentjej sa...

Alla: Ja, vi var alla överens om att det bara vore att flytta in direkt! :)