fredag 17 september 2010

Wiiee!

Det bara spritter i kroppen!
Det är fredag! Jag börjar känna mig pigg & kry igen!

Jag tänker på när mina tjejer ska komma på fest och
det ska bli så vansinnigt kul! Hoppas kvällen & natten
varar länge länge. :)

Häromdagen fick jag se ett hus till salu på Hemnet,
och det huset är förknippat med massor av roliga
minnen från sisådär 10-12 år sedan. Jäklar vad kul
det var att se. Där är rabatten vi satt & filosoferade i
en försommarmorgon, där är klubbhuset vi fick komma
på fest i genom att "låtsas" vara killar, osv osv.

Det är bra skönt att vara passé, men jäklar vad mycket
kul jag har haft, och vad många människor jag har känt
men mer eller mindra tappat bort genom åren.

Extra skönt då att ha kvar sitt underbara järngäng! Puss på er!!

7 kommentarer:

Petra sa...

Låter ju super med en tjejträff. Ha det så himla skoj.

Kram

Frida sa...

Puss tillbaka! Jag längtar så!

Librarybeth sa...

Låter som det kan bli en lång och trevlig kväll. Ha det gott!

Omentjej sa...

Petra: Tack, det är ett tag kvar men jag ska njuta av att längta!! Kram!

Frida: me too!!

Librarybeth: Oh ja, det kommer bli alldeles alldeles underbart!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Omentjej sa...

Glamour: Tack!!