torsdag 16 september 2010

Randiga veckan på halvfart


Jag var sugen på att haka på Fraidis randiga vecka
men tänkte att jag nog inte har så mkt randigt...
Fast det har jag nog. I tisdags hade jag ett väldigt
randigt linne. Igår missade jag.
Idag har jag min sköna randiga tröja från velour
- och en kamera som är laddad igen!
Igår var jag så trött så trött. D var på hockey och jag
slötittade på tv och ville bara gå & lägga mig.
Men har man lakanskräck så har man - klockan
blev närmare tio innan jag kom i säng. Sov gott iaf.

6 kommentarer:

Frida sa...

Det funkar med halvfart med. fin du är!

Petra sa...

Finis.

Camillas dagar sa...

Vilket roligt tema, randigt. :) Jag skulle nog fixa en hel vecka. Nästan två. :)
Cool profilbild på dig där till höger. :)
Krya på dig nu!

Fru Venus sa...

Nämen du, blivande moster igen ;-) lakansskräck?? Dom LOCKAR ju på en!!

Librarybeth sa...

läcker outfit. ser ut som något från Free Fashion & Modström eller! Fina boleron/koftan. Superfin på dig. Gillar din korta frisyr (rätta mig om jag har fel, men profilfotot ser ut att leverera en kortklippt chic tjej!!!)

Omentjej sa...

Frida: Haha bra, tack! :)

Petra: Tack!

Camilla: Mm, himla bra! Tack! =)

Fru Venus: Jaa, jippi!! På dagarna drömmer jag om att lägga mig, på kvällarna - icke!

Librarybeth: Yes, koftan är den skönaste från Pia/Modström. Du har alldeles rätt, kortklippt för 2 år sedan. =)