tisdag 17 november 2009

Utmanad - gillar/ogillar

Allra bästa Molly har utmanat mig och jag
är inte sen att haka på!!

I like!
Klänningar
Koftor
Min Tigerkappa
Mammas gamla kläder
Ganska höga klackar
Träskor som mamma gått in
Tweed, engelsk godsägarinna – that’s me
Rutigt
Strumpbyxor
Mina Tigerstövlar (Katter, Tigrar, whatever, Rawr!)
Att vara blond, jag passar bäst i det
Klädhistoria
Att fynda, nytt eller gammalt, i affär eller hos mor/släkt

I don't like!
Djupa urringningar eftersom det inte klär mig
Syntetmaterial som luktar urk efter en timme
Hellångt passar mig inte allt för bra
Spetsiga skor (jag har fyrkantiga hobfötter)

Vet ni, jag vet ju att det finns en massa stilar och plagg jag inte gillar, men det är mycket roligare att lista det man gillar. Så det får bli så här.

Jag utmanar Fraidi, S, Elisabet & Mie!

4 kommentarer:

Frida sa...

Kul! Jag hänger på, när inspirationen rinner till. I kväll är jag för trött.

Miss M sa...

Skulle nästan kunna "rippa" sin lista rakt av, men älskar ju urringningar så får la göra min egen ;)

P.S jag älskar också din mammas gamla, visa mer!!!

IngelaMollly sa...

Kul läsning och visst är vi lika på mycket du och jag =)

Omentjej sa...

Frida: ja tid & lust är avgörande! Kram!

Miss M: Åh, jag önskar jag inte kände mig så obekväm i urringat. Jag skulle lätt ha kunnat rippa din lista också! Skall fredagsmysa hos M&P, lovar att ta med kameran!

Molly: Ja, vi är lika i vår lilla "trekant", det är så kul! =)