måndag 2 november 2009

Bli inspirerad!

En härlig glädjeblogg jag följer är denna!
Med hennes egna ord:
Ulrika Gabriel
Beteendevetare som arbetar som coach i Västerås. Jag vet att det ofta är de små förändringarna som kan ge de stora förbättringarna i Ditt liv. Jag hoppas kunna bidra med lite inspiration i Din tillvaro.

Jag går till Ulrika för att hämta kraft, tröst, uppmuntran
och glädje. Man känner sig alltid lite bättre efter ett
besök där. Nu har jag kommit ihåg att lägga till bloggen
i listan också. :)

5 kommentarer:

Miss M sa...

Det gör jag också =)
Hon har alltid enkla, självklara pepande tips, som man ofta förbiser själv =)

Kran

Miss M sa...

kran!!!
*S* Kram ska det va!

Omentjej sa...

Miss M: det var tack vare dig jag hittade henne! =) Mm, verkligen bra saker hon tar upp!
Haha, kran (kram) på dig själv!!

fashionhaggan sa...

jag har försökt komma in på den bloggen, men den verkar vara låst. jag har försökt flera ggr fråån miss M.

Omentjej sa...

fashionhaggan: åh vad trist! Den är verkligen toppen! Jag drömde att jag var i NY inatt, tror det beror på att du varit där... =)