måndag 16 november 2009

Sommartider...

Det har varit en turbulent och jobbig dag idag.
Både jobbmässigt och privat är jag väldigt orolig
men jag tror och hoppas att jag är mer orolig än
jag egentligen behöver vara.

Ett bra sätt att finna lite sinnesro är att titta på
vackra bilder. Idag fastnad jag för den här bilden
som jag tog i somras. Sommar i Järvsö, ni ser väl
den vackra kyrkan? Järvsö är en väldigt vacker
stad med magnifika trävillor.

Ibland är det så skönt att bara drömma sig tillbaka.
Den här dagen var jag i Järvsö med mamma och pappa
under min ljuvliga första semestervecka, jag gjorde
finfina loppisfynd och det var alldeles strålande väder.

2 kommentarer:

Miss M sa...

Hoppas att allt ordnar sig Emma *kramar om*

Omentjej sa...

Miss M: tack älskade vän, det privata verkar ok nu och det är det allra viktigaste! Kram!