fredag 24 juli 2009

Rapport från norr

Hola! Jag befinner mig i Luleå! =)
Så här långt upp i landet har jag aldrig varit
tidigare. Idag blir det dagsutflykt till Haparanda
och in i Finland, sen tillbaka till Luleå för natten.
Ska även hinna med att se Gammelstaden idag.

Igår lämnade vi Umeå efter att ha upplevt enorm
gästfrihet hos min svågers familj. Stannade till på
Ostens hus i Burträsk och vid Pite havsbad (mulet,
kallt och snålblåst).
Igår blev det S.O.S med en kall öl och en snaps
till middag. När vi fick in maten sa tjejen intill
"Wow, vad är det där? Är ni rutinerade?" Haha,
vilken rolig kommentar.

4 kommentarer:

Miss M sa...

Det är min Emma det. lika rutinerad som Miss M ;)

Omentjej sa...

Miss M: of course, vi vet vad som gäller... ;)

IngelaMollly sa...

Väldans vad du far och flänger ;-) Låter som om du har time of your life och det är du värd tjejen! =) Nu ska jag också få va ledig i en vecka, YES!=)

Omentjej sa...

Molly: åh vad härligt, det är DU så värd! Jag har verkligen haft det underbart!!