söndag 22 februari 2015

Finfin helg

 Igår efter frukost (amerikanska pannkakor) hämtade vi Fia hos mormor och morfar & fortsatte till barnens farmor och farfar där vi hade en fin dag. Småttingarna sov i bilen hem och sedan var Fia pigg. Hon fick stanna upp med oss och vi hade en supermysig kväll. Älskade små!

Kalle har börjat knäcka krypkoden och imorse kröp han till mig i sängen, inte jättelångt men längst hittills. :) Vi lagade en engelsk frukost tillsammans. Jag som förr inte kunde äta vita bönor tycker nu att det är bland det godaste, gärna på en toast. Nu behöver vi inte äta mer idag känns det som. :D

Nästa vecka är det sportlov i den här staden. Jag hade inte tänkt att Fia skulle vara ledig från dagis men jag ändrade mig i förra veckan. Nu ska vi hitta på lita skoj med storkusinerna som är lediga från skolan och slippa morgonstressen.

Solen strålar idag, härligt men oj vad man ser mycket man inte vill se... Dags för återbruket och städning.

Inga kommentarer: