tisdag 6 augusti 2013

Dagens utflykt - hästar och slott

Hon har blivit väldigt förtjust i hästar, vår lilla Fia.
Idag gjorde vi en utflykt till Strömsholm, vår lilla familj samt syrran och Fias två små kusiner.
Fia & Tyra är som systrar och de var lika tokiga i hästarna vid ridskolan båda två. Lycka även när vi fick se hästar med ryttare!

Efter besöket på ridskolan samt lunch & fika på markan (medan regnet vräkte ned) fortsatte vi till det vackra slottet där småtöserna fick rusa runt i parken och på de långa gångarna medan de tjöt av lycka - vilken frihet! :)

Dagens Noom då: efter två dagar med väldigt lågt kaloriintag (hade egentligen inte tänkt det så men det blev en utmaning & jag blev peppar att chockstarta kroppen) så känner jag mig idag ganska trött.
Idag äter jag full ranson och jag planerar att fortsätta så framöver (om jag inte får för mig att fasta någon dag).

Hittills idag, efter frukost, lunch, fika & middag är jag uppe i drygt 900 kalorier och det blir någon form av kvällsmat också.

Träningsvärk har jag också, har haft uppehåll med yogan och gårdagens pass tog rätt bra.

Någon dag snart ska jag lägga in lite semesterbilder, vi har haft en underbar semester hittills.

 

Inga kommentarer: