lördag 11 februari 2012

Lördagspepp!

Jag vet inte vad som hände, efter två krångliga nätter
med febrig och ledsen Fia trodde jag att mitt humör och
min energi skulle vara i botten.

Så fel jag hade!

Efter en lång mysmorgon (hela familjen fick några timmars
sömn till slut) fick jag plötsligt världens kick och satte igång
med städning och nu har jag hunnit läsa (och kommentera,
kors i taket!) flera bloggar!!

Idag ska jag börja fila på formuleringen till inbjudningskorten
och kanske bläddra lite i någon bröllopstidning för inspiration
(två stycken har jag köpt på mig, fi fankan vad dyrt det är!).

Hur som helst, det är en ljuvlig och lugn lördag, familjen är
samlad och vi är befriade från plikter. Gott så!

2 kommentarer:

Fifi sa...

Jag tycker ofta det är så att efter dålig sömn och gnäll. så blir det plötsligt så där härligt!

Omentjej sa...

Fifi: Ja så är det nog!