söndag 19 februari 2012

Kläder och hår

Idag fortsatte jakten och jag hittade en fin klänning till ett bra pris, men den var inte tillräckligt fin, kändes inte helt rätt.

Jag klurar på frisyr också. Jag ska fortsätta spara håret fram till bröllopet och jag bestämmer mig först då, men så länge passar jag på att göra en liten undersökning. Rösta till höger, kom igen, ni är anonyma! ;) Kort eller långt/uppsatt?

Fia är världens snällaste bebis, klagar inte en sekund när vi drar iväg med henne på diverse upptåg. :)

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Lycka till med alla härliga bestyr. En kort frisyr kan vara delvis uppsatt!! Jag hade kort i nacken och uppsatt fram med blommor som en tja, slags diadem/krans... så där fick du ett alt till hihi... Och du, varmt tack för din omtanke!!!

Omentjej sa...

Beth: Åh det låter jättefint! Det lutar allt mer år kortklippt alt. utsläppt. Slöja kommer jag ha och kanske blommor i håret! Vill dela med mig av allt på bloggen men jag vill ju inte att Daniel ska se för mkt innan... :)