tisdag 5 juli 2011

Hemma!

Tusen tack för alla gratulationer, jag ska svara på era
supergulliga kommentarer sen!
Idag vid lunch kom vi hem, men var tillbaka till 18 för
att ta nya blodprov. Tack och lov fick vi åter åka hem
men ska tillbaka imorgon kl. 9.00.

Idag har vi tagit vår första barnvagnspromenad,
lillsnuttan verkade trivas i fågelkvitter och behaglig
temperatur.

Mössan jag broderade var alldeles för stor... :)

Gårdagens vikt: 3045 gram
Dagens vikt: 3060 gram

Har massor jag skulle vilja skriva men det får vänta,
jag har knappt sovit på en vecka. :)

4 kommentarer:

Fifi sa...

Visst är det häftigt när man får komma hem och vara en familj på riktigt, utan en massa personal omkring sig? Och när man börjar inse att man faktiskt har fött ett barn och får behålla det :)

Njut av bubblan nu!

Anonym sa...

wow, stooooooooooort grattis! vilken fin tjej ni fått :)

Camillas dagar sa...

Så söt hon är! <3
Ta det lugnt, vila och mys. Vi finns kvar.
KRAM!

Omentjej sa...

Fifi: Helt magiskt! Jag började stortjuta av lycka så fort vi kom innanför dörren. :)

killmamman: Tack!! :)

Camilla: Tack, har svårt att slita blicken från henne. :)