torsdag 28 juli 2011

Om kommentarer och (ofrivillig) bloggpaus

Tusen tack för alla era supergulliga hjärtevärmande kommentarer!!
Jag brukar alltid svara på alla kommentarer men denna gång
måste jag antingen ge upp eller svara långt långt efteråt för
nu hinner jag inte. :) Tänk att en sådan liten varelse kan
uppsluka en så fullständigt! Underbart är det!

Nu ska vi snart bege oss till en stuga igen och denna gång tar
jag nog inte ens med datorn så det blir en paus igen.
Jag ska koncentrera mig på min dott och amningen, vi hamnade
lite i en ond cirkel pga gulsoten: hon orkade inte amma ordentligt
så vi fick komplettera med ersättning och nu har vi gradvis
minskat på ersättningen med målet att inte behöva ge någon alls.
Det verkar fungera (peppar peppar) och det gör mig så glad.

Jag har inte kunnat kommentera hos er heller, jag har lyckats
läsa det mesta men eftersom jag för det mesta har minst en
hand upptagen så har jag inte lyckats skriva några kommentarer.

Fortsätt njuta av sommaren nu!! I'll be back!!

Inga kommentarer: